Alarmující statistiky odhalily nutnost propagovat bezpečnější chování na slunci
Rakovina kůže je jediným typem rakoviny, který je viditelný pouhým okem. Pokud je diagnostikovaná včas, 90 % případů melanomů je účinně léčitelných. Na druhou stranu je tento typ rakoviny nejrychleji se šířící a vede k úmrtnosti stále mladší věkové skupiny. Proto je třeba šířit informace o prevenci a o bezpečném chování na slunci.
Agentura IPSOS v roce 2015 provedla pro značku La Roche-Posay výzkum zaměřený na návyky lidí v souvislosti s pobytem na slunci. Do této studie bylo zapojeno téměř 20 000 osob z 23 zemí a výsledky odhalily zcela zásadní nesoulad mezi znalostmi spotřebitelů a jejich chováním spojeným s rizikem sluneční expozice:
Více než 9 z 10 účastníků studie si uvědomuje nebezpečí spojené s pobytem na slunci v případě, že nepoužívají ochranné přípravky, ale opalovací přípravek si na obličej konzistentně nanáší pouze 27 % lidí.
Pouze 5 % osob nosí triko s dlouhým rukávem nebo ochranné oblečení.
Pouze 20 % osob se snaží pobývat ve stínu.
Alarmující výsledky odhalily pokračující nutnost přinášet ještě lepší a jednodušší iniciativy, které by široké veřejnosti pomohly snadno si osvojit bezpečnější chování při pobytu na slunci.
Revoluční technologickou novinku, která pomáhá široké veřejnosti osvojit si správné návyky pro bezpečný pobyt na slunci
Značka La Roche-Posay představila osvětovou kampaň v prevenci proti rakovině kůže Skinchecker a revoluční technologickou novinku v ochraně před slunečním zářením MY UV PATCH. Tato aplikace přesně měří UVA a UVB expozici a informuje uživatele o tom, jak se na slunci chovat bezpečněji a jak minimalizovat riziko rakoviny kůže. Cílem kampaně je změnit špatné návyky lidí na slunci a naučit je správnému chování, které jim může zachránit život.